
Komputery poleasingowe - sklep internetowy
Jak wygląda realizacja zamówień w sklepie internetowym?
Robisz sobie zakupy w Internecie, jak zwykle. Wybierasz produkty, które Cię interesują. Dodajesz je do koszyka,decydujesz się na określoną formę płatności oraz opcję dostawy i czekasz. Kilka dni później masz swój wymarzony produkt w domu. To takie proste, prawda? A może zastanawiałeś się kiedyś jak wygląda realizacja Twojego zamówienia z tej drugiej strony – tzn. firmy, od której kupujesz? Co dzieje się od momentu, kiedy zamawiasz towar na stronie do chwili, kiedy trafia w Twoje ręce? Uchylimy rąbka tajemnicy i opowiemy, jak wyglądają zakupy w Laurem "od kuchni".
Złożone przez Ciebie zamówienie jest przetwarzane przez wewnętrzny system i trafia do jednego z naszych salonów sprzedaży. Na tym etapie pracownik przyjmuje zamówienia i przygotowuje pasujące do nich produkty. W naszym sklepie istnieje jednak możliwość personalizacji kupowanego sprzętu, dlatego kolejnym krokiem w procesie sprzedaży jest... przygotowanie sprzętu (takiego jak laptopy poleasingowe).
Personalizacja komputera poleasingowego
W zamówieniu, które chcemy pokazać jako przykładowe, nasz Klient zamówił poleasingowy komputer stacjonarny marki Dell. W indywidualnej konfiguracji wybrał jednak większą ilość pamięci RAM niż w standardzie oraz dysk SSD o większej pojemności. Komponenty muszą zatem zostać wymienione.
Wymiana dysku SSD i pamięci RAM
Nasz specjalista ds. sprzedaży zaczyna od rozkręcenia komputera i odkurzenia go wewnątrz za pomocą sprężonego powietrza. Następnie wstawiana jest dodatkowa kość pamięci RAM oraz nowy twardy dysk SSD w miejsce starego.



Składanie komputera
Komputer jest z powrotem skręcany i zamykany. Możemy przejść do ostatniego kroku przygotowywania przed wysyłką.

Zainstalowanie systemu operacyjnego
Czy wiesz, że w Laurem możesz kupić dowolny komputer z oryginalnym systemem Windows 10 (w wersji Home lub Pro)? Nasz Klient zamówił komputer z system operacyjnym. Kolejnym krokiem jest więc zainstalowanie odpowiedniej wersji Windowsa oraz jego rejestracja w wewnętrznym systemie Microsoft.
Ostatni krok przed wysyłką
Komputer gotowy, przygotowujemy dokumenty fiskalne i list przewozowy do wysyłki, ale przedtem... sprawdzamy, czy wszystko działa sprawnie. W tym celu uruchamiamy komputer i wykonujemy proste testy, aby znaleźć zapewnienie jego sprawnego działania. Nie odnotowaliśmy żadnych problemów, dlatego komputer może zostać spakowany. Zawsze odpowiednio zabezpieczamy paczki, aby wysyłany sprzęt nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Naklejamy na paczkę wygenerowany wcześniej list przewozowy i voilà, gotowe! Komputer rusza w drogę do Klienta.

Sprzęt komputerowy poleasingowy - wysoki standard jakości
Warto dodać, że wszystkie komputery, które trafiają do naszych salonów, przed wystawieniem do sprzedaży są wcześniej odpowiednio przygotowywane. Proces taki obejmuje następujące kroki:
- czyszczenie w środku i na zewnątrz,
- gruntowne usuwanie danych z dysku i analiza sprawności dysku,
- resetowanie biosa,
- sprawdzenie/wymiana baterii na płycie głównej,
- sprawdzenie kondycji obudowy (ew. wymiana jej uszkodzonych elementów),
- sprawdzenie poprawności uruchamiania,
- kontrola napędu optycznego (jeśli występuje),
- testy klawiatury/touchpada/baterii/wyświetlacza.
Wypracowane przez naszą firmę standardy zapewniają, że cały proces sprzedaży przebiega sprawnie, szybko i bezpiecznie. Dzięki temu wszystkie zamówienia realizowane są w możliwie najkrótszym terminie, a sprzęt bezpiecznie i w całości dociera do naszych Klientów. Dlatego warto zaufać najlepszym specjalistom w branży. |